2014. augusztus 25., hétfő

Két essence lakk

Sziasztok!

-----> Dorothy-style <-----

Nemrég két új essence lakkal gyarapodott a gyűjteményem és úgy gondoltam, hogy írok egy kis véleményt róluk. Két fedőlakkról van szó, amiket a dm-ben vásároltam még augusztus elején, egy akció keretén belül. Nekem mindkét lakk nagyon megtetszett, így alig vártam, hogy kipróbálhassam őket. :)


Mindkét lakk special effect!-es, amiket azért is szeretek annyira, mert nagyon könnyen fel lehet velük dobni a manikűrt. Az egyik: 3D glitter, 02 circus confetti, a másik pedig feather effect, 20 the bees and the birds. Egy ilyen "toll hatású" lakkot, már nagyon régóta szerettem volna, mert szerintem igazán elegáns végeredményt lehet vele elérni, gyönyörűen, mégis visszafogottan csillog. A glitteres lakkok pedig örök kedvenceim, így ha látok egy olyat ami tetszik, általában mindig meg is veszem.
Miután felvittem az alaplakkot, két réteget használtam ezekből az essence-s lakkokból, amik nagyon hamar meg is száradtak. Az ecset is nagyszerű, mert sok glitter marad rajtuk, így nem kell ezerszer átfesteni a körmeinket. 





Az essence-s lakkokat eddig is szerettem és ezek után is fogom, hiszem most sem csalódtam. Ha a glitteres lakkot szeretnénk használni, akkor azt tanácsolom, hogy egy halvány alaplakkot válasszunk, mert azon jobban látszódnak az apróbb glitter darabok is. Szerintem fehér alaplakkal nagyszerűen néz ki, nagyon jól passzol egy buliba. Ezt a "toll effektes" lakkot egy rózsaszín alaplakkal ajánlom, valamilyen pasztelles árnyalattal, az elegáns végeredmény érdekében. 
Remélem tetszenek Nektek ezek a lakkok, szerintem érdemes felkeresni az essence termékeket a dm üzletekben! :)



Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése