2014. június 28., szombat

A nyár színe

Sziasztok!


Ma egy gyönyörű körömlakkot fogok Nektek bemutatni, de előtte el szeretném mondani, hogy miért voltam ilyen inaktív. Tudjátok szeptembertől új iskolát kezdtem, így nem igazán maradt időm a blogra. Most nyáron aktívabb tudok lenni, aztán, hogy szeptembertől megint mi lesz, majd kiderül. Mindenesetre minden tőlem telhetőt meg fogok tenni annak érdekében, hogy legalább havonta egy-két poszt felkerüljön.

Szóval a mai bejegyzésben a MANHATTAN LOTUS EFFECT Rockin’Rosy (001 4048) lakkjáról szeretnék Nektek részletesebben írni. Ez egy csodálatos rózsaszínes, kicsit ilyen neonos lakk, ami szerintem tökéletes választás nyárra. Amikor megláttam a boltban, rögtön tudtam, hogy nálam ez lesz a nyár slágere, viszont mikor csak a harmadik réteg után fedte be teljesen a körmeimet, kicsit csalódtam, de olyan szép lett a végeredmény, élénk és vidám, hogy ettől el tudtam tekinteni. Az ecsete pedig kimondottam tetszett, mert viszonylag vastag, így könnyű volt vele dolgozni. Elég hamar meg is száradt az a három réteg, de egy-két nap alatt el is kezdett lepattogni. Persze ez sem a világvége, mert egy átlátszó réteggel meg lehet hosszabbítani ennek a lakknak is az életét.





Összességében örülök neki, hogy megvásároltam, mert tényleg csodaszép, élénk színe van, és ez kárpótolni tud minden más hibájáért. Legyen szó strandolásról vagy bulizásról, ez a lakk mindkét helyen jó választás lesz, csak vigyünk fel egy átlátszó réteget is, mert úgy tovább fog tartani a hatása!


Remélem tetszett Nektek ez a poszt, ha igen, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogomra és like-olni facebook-on!

Jó szórakozást!



2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik ez a szín! Én is vettem egy ilyen Manhattan Lotus Effect-es körömlakkot és nagyon tetszik! Köszi, hogy bemutattad! :-*
    http://pannaelmenyei.blogspot.com/2015/02/manhatan-koromlakk-teszt.html

    Panna <3

    VálaszTörlés