2014. június 29., vasárnap

Nyári, virágos minta

Sziasztok!


Ma egy virágos mintát szeretnék Nektek bemutatni, amit nagyon könnyű elkészíteni, viszont türelem és idő kell hozzá. Így fog kinézni a végeredmény:



Első lépésként felvittem a körmeimre három réteget a Manhattan lakkból, amiről ITT részletesebben is olvashattok. A gyűrűsujjunkra fehér lakk kerül, hiszen ide fog jönni a minta. Én azért tanácsolom a fehér alapszínt, mert az jól kiemeli majd a virágokat. Miután megszáradtak a körmeink, el is kezdhetjük a díszítést, amihez egy pontozóra, egy vékony ecsetre, valamint sárga és zöld lakkokra is szükségünk lesz. Ha nincs pontozótok, akkor használjatok egy hullámcsatot vagy egy gombostűt! Egy kis edénykébe öntsünk ki egy keveset a sárga lakkból, majd mártsuk bele a pontozónkat és tegyünk 3 vagy 4 pöttyöt a körmünkre. Ennél többet azért nem javasolok, mert akkor már túl tömény és ilyen összenyomott végeredményt kapunk. A sárga pöttyök köré jöhetnek aztán a virág szirmai. Én azokat a rózsaszín lakkal vittem fel a körmeimre az ecset segítségével. Pár zöld pöttyöt is felfestettem, majd miután mindez megszáradt egy átlátszó réteggel fixáltam a munkámat, a hosszabb fennmaradás érdekében.




Remélem, tetszik Nektek ez a virágos nyári manikűr. Ha elkészítitek, küldjetek egy képet róla a Facebook oldalamra ---> Facebook!

Ne felejtsetek el feliratkozni sem!


Jó szórakozást!

4 megjegyzés: