2014. július 2., szerda

Júniusi kedvenceim :)

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy ma egy Júniusi kedvences bejegyzést hozok Nektek, melyben be fogom mutatni azokat a termékeket, amelyeket júniusban a legtöbbször használtam. Azt előre leszögezném, hogy nem lesz benne sok minden, mert ebben a hónapban nem igazán sminkeltem magam és manikűrözni sem volt időm.
Kezdjük is el! Először két körömlakkot szeretnék bemutatni. Nagyon szeretem mindkettőt, szinte csak ezeket használtam a hónapban. Az első, a Moyra Sand Effect No. 851-es darabja. Az üvegben 12 ml halvány rózsaszín lakk található, arany csillámokkal. Két rétegben tökéletesen fed, gyorsan megszárad a sűrű álaga miatt és egy hetet simán kibír, sőt, utána is úgy kell levakarni a körmeidről. Szóval ha szeretnél egy igazán tartós lakkot, akkor ezt feltétlenül szerezd be! Én 400 Ft-ért vettem, és nem bántam meg.





A következő lakk a Maybelline Colorama 75-ös, piros árnyalata. Erről fogok az elkövetkezendőkben egy részletesebb posztot írni, most csak annyit mondanék róla, hogy a gyönyörű és intenzív színe miatt használtam ezt a lakkot annyiszor júniusban.



Aki ismer az jól tudja, hogy szempillaspirál nélkül nem tudnék élni! Májusban vásároltam egy Lovely-s spirált és egész júniusban csak ezt használtam, annyira megszerettem. Gyönyörű pillákat varázsol, hosszít és göndörít egyszerre, valóban el lehet vele érni a műszempilla hatását, ahogy ez a tubuson is áll. Viszonylag tartós, nekem egyszer sem kenődött el a nagy melegekben.


A hónapban (igaz csak párszor) használtam a Garnier BB Cream-jét. Azért tetszik ez a termék, mert nagyon jól elfedi a bőrhibákat, egységes színt adva a bőrnek. Mindemellett nagyon természetesen hat, kényelmes viselni, egyszer sem volt olyan érzésem, hogy most ki lennék sminkelve.


Ezeket a termékeket használtam a legtöbbször júniusban. Még meg szeretnék veletek osztani egy pár kedvencemet a hónapból.

Kedvenc zene: Marina and the Diamonds - Girls



Kedvenc film: Percy Jackson és az olimposziak Villámtolvaj
Kedvenc sorozat: Táncakadémia

Kedvenc smink videó:



Remélem tetszett a mai poszt! Ha igen, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogomra, valamint like-olni Facebook-on!!!

Jó szórakozást! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése