2014. július 4., péntek

Fagyis körmök

Sziasztok!

Ma, mint ahogy azt a címből már ki lehet találni, fagylalt mintás körmökkel készültem. Szerintem ezek a körmök nagyon ötletesek és mutatósak, plusz nem is olyan nehéz elkészíteni őket, a végeredmény pedig garantáltan tetszeni fog mindenkinek! Íme:


Első lépésként felvittem a gyűrűsujjamra két réteg fehér lakkot, a többire pedig kettő rózsaszínt, majd megvártam, hogy ezek jól megszáradjanak. Ez azért olyan fontos, mert így később a minta nem fog összefolyni az alapszínekkel.
Én először az olvadó mintát készítettem el, melyhez fehér lakkot és egy pontozót használtam. ( A pontozót tudjátok hullámcsattal is helyettesíteni, de egyébként már pár száz forintért be lehet őket szeretni! ) A pontozót a lakkba mártottam, ügyelve arra, hogy jó sok kerüljön rá, majd a körmöm közepére helyeztem és elkezdtem a körmöm vége felé húzni. Itt arra kell figyelni, hogy ne nyomjuk a pontozót a körmünkre, csak olyan közel helyezzük hozzá, hogy a lakk már ráfolyón.
A gyűrűsujjunkra fog jönni a fagyi minta, melynek elkészítéséhez két vékony fejű ecsetre van szükségünk. Az egyiket rózsaszín lakkba mártjuk és egy kerek formát festünk vele a körmünkre. Ezt a műveletet egy nagyobb fejű pontozóval is meg lehet csinálni, de azzal nagyon szabályos lesz a végeredmény és nekem az úgy nem tetszett. Ha megvan a kör, akkor a másik ecsetet barna lakkba mártjuk és egy ’V’ alakot festünk köré, ez lesz a fagyi tölcsére. ( Ennek elkészítéséhez lehet használni segédpöttyöt is, hogy a minta egyenes legyen. ) Ha elkészült a V alak, akkor húzzunk vékony csíkokat benne. Ezután mossuk ki az ecsetet és egy világosabb barna lakkal töltsük ki a fehér részeket. Végezetül én még pár apró, lila pöttyöt is tettem a fagyiba, ezzel próbáltam meg imitálni a gyümölcsdarabkákat.



Ha az összes minta megszáradt, vigyünk fel egy átlátszó réteget is, hogy a munkánk tovább tartson!
Remélem tetszik Nektek ez a manikűr! Ha elkészítitek, küldjetek egy képet Nekem a Facebook-on!!
Ne felejtsetek el feliratkozni a blogomra!



Jó szórakozást! ;)




2 megjegyzés: