2014. július 12., szombat

Elegáns csillogás

Sziasztok!

Ha elegánsabb, nem túl élénk, ugyanakkor feltűnő manikűrre vágytok, akkor feltétlenül olvassátok végig ezt a posztot, mert ma megmutatom Nektek, hogy két lakk kombinálásával, hogyan lehet elérni ezt a hatást! A végeredmény így fog kinézni:


Amihez szükségünk lesz az egy visszafogott színű lakk, melyben apró csillámok vannak. Én az essence nail art special effect topper- 12 holo topping, please! lakkját választottam, de Ti bármilyen ehhez hasonló terméket is használhattok. Én azért ezt a márkát és ezt az árnyalatot választottam, mert nagyon tetszik a színe. Ilyen rózsaszínes-lilás árnyalat, ezüstös csillámokkal. Két rétegben vittem fel a körmeimre, és a sűrű csillámoknak köszönhetően hamar megszáradt. Egyébként nyáron bátran használjatok csillámos lakkokat, mert a napfényben eszméletlen szépen csillognak és nagyon nőies viseletet kölcsönöznek a körmeinknek.




Miután megszáradtak a körmeim, választottam egy olyan lakkot is, amiben nagyobb csillámok vannak és színben is jól illik az alaplakkhoz. Egy Lovely Classic nail polish Nr 118 lakk került a kezembe, ami szintén ilyen halvány rózsaszínes árnyalat. Ebben a lakkban az aprószemcsés, ezüst csillámpor mellett, nagyobb méretű csillámok is vannak, amik mindig másmilyen színben tündökölnek. Felvittem egy téreget a körmeimre (aki erősebb hatást akar, az ebből is két réteget használjon), majd megvártam, hogy ez is jól megszáradjon. Végezetül egy átlátszó lakkal fixáltam a manikűrt, és el is készült ez a nagyon szép, elegáns, könnyen elkészíthető alkotás. Bátran használjatok két különböző csillámos körömlakkot, mert nagyon jó párosításokat lehet kitalálni.


Remélem tetszett Nektek a mai poszt is, ha igen, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogomra. Like-oljatok Facebook-on is!


Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése