2014. július 9., szerda

Vörös Maybelline

Sziasztok!

A Júniusi kedvences posztomban már találkozhattatok ezzel a csodaszép piros Maybelline lakkal, amiről ma egy összegző értékelést szeretnék írni. Akkor csak annyit árultam el erről a termékről, hogy a színe miatt szeretem annyira, de most megtudhatjátok a többi indokot is! :)



Elsőként azt szeretném tisztázni, hogy a Maybelline lakkok nem tartoznak az olcsó kategóriába, de rengetegszer vannak leárazások, amikor nagyon alacsony áron be lehet őket szerezni és ezekre érdemes figyelni! Ezek a lakkok már egy réteg után is tökéletes fedést biztosítanak, két réteget csak megszokásból vittem fel a körmeimre. Viszonylag hamar megszárad és ami a legjobb, hogy nagyon tartós. Nekem egy hetet simán kibír a körmeimen, esetleg csak a sarkoknál kopik le egy picit. Ennek a lakknak az ecsetét is szeretem, mert rövid, így könnyű vele dolgozni.



Szóval én csak ajánlani tudom ezeket a COLORAMA Maybelline lakkokat, érdemes beruházni egy-két színre. Díszíteni is jó velük, az intenzív színük miatt és tényleg sokáig gyönyörködhetünk a látványban!
Remélem kedvet kaptatok a vásárláshoz! Kérlek, iratkozzatok fel a blogomra és like-oljatok Facebook-on!



Jó szórakozást!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése