2013. február 8., péntek

Az én lakkom! ;)

Sziasztok!

Ma elkészítettem életem első körömlakkját. Bár nem volt nehéz, én mégis úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek, hátha Nektek is megjön a kedvetek az egyedi körömlakk készítéshez! ;)

A végeredmény nekem ilyen lett:



Az elkészítéséhez szükségetek lesz egy átlátszó lakkra és csillámporra. A feladat egyszerű. Papírból készítsétek egy kis tölcsért, amit helyezzetek bele az átlátszó lakkba.



Ezután öntsétek bele a csillámport, majd rázzátok fel az egészet. (Én egy tasak csillámport használtam el.)


Alaplakknak vigyetek fel egy olyan színt, ami passzol az általatok választott csillámporhoz. Én a Jollie France 4-es lakkját választottam, amit 2 rétegben fel is vittem a körmeimre.



Ezután egy rétegben felvittem a saját csillogós lakkomat is.
Már az első rétegnél rengeteg csillámpor tapadt rá a körmeimre, szóval nagyon meg voltam elégedve az alkotásommal! ;)
Keverhettek több vagy kevesebb csillámport is a körömlakkba, szerintem a végeredmény gyönyörű lesz! Ha esetleg elkészítitek ezt a lakkot, akkor fényképezzétek le és töltsétek fel a Facebook-os üzenőfalamra. Szívesen megnézném a Ti egyedi lakkjaitokat is!!! :)
Ne felejtsetek el like-olni sem: www.facebook.com/mylifeasdorothy



Jó szórakozást! ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Én is gondoltam már ilyesmire, de még nem jutottam el a megvalósitásig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor itt az idő :) Hidd el, megéri!! :)

      Törlés