2013. február 11., hétfő

Valentin napi körmök 1

Sziasztok!

Nemsokára itt a Valentin nap, ezért úgy gondoltam, hogy most valamilyen Valentin napi körmöt fogok elkészíteni.
A végeredmény ilyen lett:


Ezek a körmök nagyon egyediek, könnyen elkészíthetőek és rövid körmön is jól mutatnak.

Első lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg Jollie France 33-as rózsaszín lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradnak. Ez most nagyon fontos!!


Ezután szükségünk lesz nylon-ra. Vágjunk le egy kisebb nylon darabot, gyűrjük össze és tegyünk rá lakkot. (A lakk világosabb és sötétebb is lehet az alaplakknál, ez teljesen mindegy. Én a Moyra No.: 607, pastel shades lakkját választottam.) Ezután egy fehér lapra nyomjuk rá a nylon darabot, hogy a felesleges körömlakk lejöjjön. Majd a körmünkre is nyomjuk rá.

 

Ismételjük meg ezt a műveletet az összes körmünkön. Ami pedig mellément az egy lakklemosóba mártott fülpiszkálóval távolítsuk el.


Átlátszó lakkot is vigyünk fel, hogy a munkánk tovább tartson.


Remélem, tetszett a munkám. Kérlek like-oljatok: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy
És iratkozzatok fel a blogomra!! :)



Jó szórakozást! ;)

2 megjegyzés:

  1. Szép szineket választottál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Próbáltam a Valentin nap hangulatát visszaadni! ;)

      Törlés