2013. február 6., szerda

Új szerzemények :)

Sziasztok!

Még alig kezdődött el a február, én máris beszereztem néhány új lakkot. Most ezeket szeretném Nektek bemutatni! :)

Az első lakk egy sötétbarna essence lakk (124 wanna say hello). Egy ilyen sötétbarna lakkot, már nagyon régóta szerettem volna, szóval amikor megláttam, egyből meg is vettem. ;)


A következő, szintén essence lakkot, csak azért vettem meg, mert első látásra beleszerettem! Ez a lakk az essence special effect topper (13 mrs and mr glitter).


Amitől még jobban tetszik ez a lakk, az az, hogy remekül passzol az új Jollie France 47-es kék lakkomhoz. ;)


Ha pedig egymásra fessük ezt a 2 lakkot, akkor tökéletes parti körmöket kapunk.

Ebben a hónapban beszereztem már egy extra csillogós lakkot is. Ez a Moyra No.:74-es lakkja. Ezeket a Moyra csillogós lakkokat azért is szeretem, mert már egy réteg után rengeteg csillámpor rátapad a körmeimre. 


Az utolsó dolog az egy essence pontozó. Ezt ajándékba kaptam és nagyon örültem neki. Fogok is még olyan bejegyzéseket feltölteni, amelyekben ezzel készítek magamnak körmöket. :)


Hát ezeket szereztem be idáig, de hosszú még a február! ;)
Kérlek like-oljatok: A Facebook-on! és vegyetek részt a Nyereményjátékomban! :)

Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése