2013. február 28., csütörtök

Az én lakkom 2

Sziasztok!

Ma ismét egy új lakkot kevertem ki! :)
Mivel hónapok óta szürke lakkot kerestem, de sehol sem találtam úgy döntöttem, hogy készítek magamnak.

A végeredmény ilyen lett:


A feladat nagyon egyszerű. Szükségünk lesz egy fekete és egy fehér lakkra.


Nekem volt két olyan lakkom, amik már félig kifogytak, szóval könnyű volt őket összeönteni. Miután összeöntöttem a színeket elkezdtem összekeverni őket. Kevertem és ráztam az üveget, hogy a két szín teljesen eggyé váljon!




Miután ezzel végeztem, hagytam egy napot állni. Másnap ismét felráztam a lakkot, majd két rétegben felvittem a körmeimre és el is készültem.


És tudjátok mi a legjobb az egészben?
Hogy pont ugyanilyen körömlakkja nincs senki másnak! ;)
Remélem Ti is kedvet kaptatok a színkeveréshez. Én azt mondom, bátran vágjatok bele, mert nagyon könnyű munka és csodálatos színeket lehet kikeverni!


Kérlek like-oljatok: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Oh, és íme egy kis ízelítő a következő Nagy munkámhoz:


A 7 főbűnt fogom elkészíteni Nektek körmökben! Hétvégén jön is az első: a Falánkság! :)

Addigis, jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése