2013. március 2., szombat

7 Főbűn körmök- Falánkság

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy elkezdjem a 7 Főbűnös körmök elkészítését. Az ötlet egy régi sorozatból az America's next Top Model-ből jött. Ott volt ilyen fotózás és azok a képek adták az ötletet!



El is készítettem már az első bűnt, a Falánkságot.
Először feltenném azokat a képeket, melyekből inspirációt gyűjtöttem:




És végül megszületett a végeredmény is:


Ezeket a körmöket nagyon egyszerű elkészíteni, és nagyon jól mutatnak.
Kezdő lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg fehér és barna lakkot. (Fehér lakk: Sissi Flexible 02; barna lakk: essence 124 wanna say hello.) A fehérrel a habot, a barnával pedig a csoki hatását próbáltam visszaadni.


Ezután megvártam, hogy ezek a rétegek megszáradjanak.
Egy Aden Cosmetics-es fehér, vékony ecsetű lakkal szabálytalan csíkokat húztam a barna lakkra. Így olyan hatást kapunk, mintha a barna csokit fehér csokival díszítenénk.


Most szükség lesz sok színes lakkra. Próbáljunk olyan színeket választani, amik elütnek egymástól.
Én a Miss Sporty Lasting Colour körömlakk Ref:90993; a Moyra No.:53; a Sissi Flexible 27; a Basic Concept Nr. 14-Joker és a Jollie France 32-es narancssárga lakkokat használtam.

Ezekkel a színekkel a cukorkákat próbáltam felidézni.
Egy pontozó segítségével szabálytalanul kisebb-nagyobb pöttyöket tettem a fehér lakkra.


Miután ezzel is megvolnánk, vigyünk fel egy átlátszó réteget is, hogy a munkánk tovább tartson.
Ha Nektek nem tetszik a csíkos-pöttyös összeállítás, akkor készítsetek csak pöttyöset vagy csak csíkosat.


Ha tetszett a munkám, akkor like: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy



Jó szórakozást! ;)
Hamarosan jön a többi Főbűn is!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése