2013. március 17., vasárnap

7 Főbűn körmök-Hiúság

Sziasztok!

Elérkezett az utolsó Főbűn, a Hiúság megkörmösítése is. Ezt a munkát nagyon élveztem, remélem tetszeni fog Nektek a végeredmény! :)



Íme az elkészült alkotás:


Első ránézésre nehéznek tűnhet az elkészítése, pedig nem az!
Kezdő lépésnek felvittem a körmeimre 2 réteg fehér lakkot, majd megvártam, hogy a körmeim jól megszáradjanak. Én a szokásos Sissi Flexible 02-es lakkot használtam.


Ezután szükségünk lesz egy Aden Cosmetics-es piros, vékony ecsetű lakkra. Ha nincs vékony ecsetű lakkunk, akkor használjunk egy vékony festő ecsetet.
Ezzel a lakkal készítettem el a feliratot. A mutatóujjamra az "I" betű került, a gyűrűsujjamra pedig a "ME" szócska.


Most jöhet a hüvelyk- és a kisujj. Ide egy-egy korona fog kerülni, hiszen:


A korona körvonalát egy fekete ADEN Cosmetics-es vékony ecsetű lakkal rajzoltam meg. Ezután egy vékony ecset segítségével kiszíneztem a korona belsejét. Egy pontozó (vagy egy hullámcsat) segítségével 3 fekete pöttyöt tettem a korona 3 csúcsára. Miután a fekete pöttyök megszáradtak, 3 kisebb fehér pöttyöt is tettem rá, és el is készült a korona.



Most következhet a szív, amit a középső ujjunkra fogunk megfesteni. Ehhez szükségünk lesz egy sebtapaszra. (Én a vízálló változatát ajánlom, de nekünk nem volt itthon, így a sima maradt.)
A sebtapaszról vágjunk le egy kisebb darabot, amit hajtsunk félbe. Ezután egy ollóval vágjunk ki belőle egy félszívet, majd hajtsuk ki a sebtapaszt. Nekem az első szívem túl nagy lett, így még egyet kellett csinálnom.



Ha megvan a szív, akkor ragasszuk rá a körmünkre azt, majd piros lakkal töltsük ki. Várjuk meg ameddig megszárad a lakk és nagyon óvatosan távolítsuk el a tapaszt. Nekem a szív széle kicsit tönkrement, de szerencsére a piros vékony ecsetű lakkal helyre tudtam hozni a hibát :)


Még egy átlátszó réteget is felvihetünk, hogy a munkánk tovább tartson és el is készültünk! Remélem tetszett a munkám és majd Ti is elkészítitek! :)
Like: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy







Hát ez volt a 7 Főbűn. Remélem tetszett Nektek!


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése