2013. március 14., csütörtök

7 Főbűn körmök- Bujaság

Sziasztok!

Ma a Bujaság körmöket hoztam el Nektek. Ne haragudjatok, hogy csak most teszem fel, de nagyon zsúfolt volt a hetem.

Szóval akkor következzen is a Bujaság. Íme, a képek, amelyek inspirációt adtak nekem:



És a Végeredmény:


Alaplakknak felvittem két réteg rózsaszín lakkot (Jollie France 33), majd megvártam, hogy ezek a rétegek jól megszáradjanak. (Kb. egy órát vártam.)


Most szükségünk lesz celluxra. Vágjunk le belőle kicsi darabokat és először ragasszuk fel a kezünkre. Ez azért fontos, mert így a cellux már nem fog annyira tapadni, hogy felsértse a körömlakkot. Egy-két másodpercig hagyjuk a kezünkön, majd ragasszuk fel a körmünkre. A szabadon maradt részre vigyünk fel egy réteg csillogós lakkot. (Moyra No.:84). A még meg nem száradt lakkba szórjunk csillámport és várjuk meg ameddig a csillámpor teljesen beleszárad a lakkba.



Egy ecsettel seperjük le a felesleges csillámport, majd vigyünk fel a csillámporos részre ismét csillogós lakkot. Ezután szedjük csak le a celluxot!
Egy Aden Cosmetics-es piros vékony ecsetű lakkal húzzunk egy csíkot a csillámporos rész mellé, majd ismét várjunk, hogy a körmeink megszáradjanak!


Végezetül vigyünk fel egy átlátszó réteget is, hogy a munkánk tovább tartson, és még jobban csillogjon! (Moyra Gyémánt fedőlakk)


Remélem tetszett a munkám, ha igen akkor like-oljatok: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy





Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése