2013. március 10., vasárnap

7 Főbűn körmök- Kapzsiság

Sziasztok!

Ma, ahogy azt megígértem a Kapzsiság körmöket hoztam el Nektek! Először feltöltöm azokat a képeket, amelyek inspirációt adtak nekem.



És, íme az elkészült köröm:



Első lépésként felvittem a körmeimre 2-2 réteg lakkot.
A fehér lakk: Sissi Flexible 02
Világoszöld: Sissi Flexible 32
Sötétzöld: Essence 53 All Access
Ezt az essence lakkot még régebben vásároltam, de én nagyon meg vagyok vele elégedve. Egy rétegben is tökéletesen fedd, gyorsan szárad és gyönyörű, intenzív színe van. Én azt tanácsolom, hogy Ti is szerezzetek be egyet! :)


Miután megszáradtak a körmeink szükségünk lesz egy vékony ecsetre és egy kis tálkára. A tálkába öntsünk egy kevés essence lakkot és a vékony ecset segítségével rajzoljunk egy nagy dollár jelet a középső körmünkre.


A fehér lakkra pedig sok kis dollár jelet fessünk. Egyébként a dollár jelet nem nehéz elkészíteni csak lassan kell rajzolni és sikerülni fog.


Ha ezzel is megvagyunk, akkor el is készültünk a Kapzsisággal. Még tehetünk rá egy réteg átlátszó lakkot is, hogy a munkánk tovább tartson!
Remélem tetszett Nektek ez a köröm is! :)
Kérlek like-oljatok: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy




Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése