2013. március 3., vasárnap

7 Főbűn körmök- Irigység

Sziasztok!

Ma egy újabb Főbűnös körmöt hoztam Nektek, mégpedig az Irigységet. Számomra ez volt a legnagyobb kihívás, ezek a körmök térnek el legjobban az ötletet adó fotóktól.

Végül megszületett a végeredmény:


Ezek a szórógyöngyös körmök, most amúgy is divatosak. Könnyű őket elkészíteni és nagyon jól néznek ki. Egy hátrány van velük, hogy hamar lejönnek. Ezeket a körmöket csak egy buliba vagy egy fotózás idejéig ajánlom!
Lássuk, hogyan lehet elkészíteni.
Szükségünk lesz egy sötét színű lakkra és fekete szórógyöngyökre.



Én a s.he stylezone 265 1030 sötétlila lakkját választottam. Először az összes körmömre felvittem egy réteget, majd megvártam ameddig megszáradnak a körmeim.
Ezután egyesével kell elkészítenünk a körmeinket. Mindegyikre kell tenni még egy réteg lakkot és azonnal bele kell szórni a gyöngyöket. Végül hagyni kell, hogy a gyöngyök beleszáradjanak a lakkba.


Azt tanácsolom, hogy egy kisebb tálka felett helyezzétek a körmötökre a gyöngyöket, hogy ami mellészóródik, azt vissza tudjátok önteni az üvegbe!
Itt nem tudsz átlátszó lakkot használni a munkád fixálására.


Ha tetszett a munkám, akkor like-olj: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy
Iratkozz fel a blogomra is!! :)

Irigység:




Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése