2013. március 20., szerda

Lakk-Essence 124 wanna say hello

Sziasztok!

Ma egy újfajta bejegyzéssel készültem Nektek. Az elkövetkezendőkben több ilyen bejegyzést is fogok készíteni, mert szerintem hasznosak lehetnek. Ezekben a posztokban különböző lakkokról fogok véleményt nyilvánítani. Leírom, hogy mi tetszett benne és mi az, ami nem annyira. Vágjunk is bele! :)
Az első lakk, amit hoztam Nektek azaz essence 124 wanna say hello- sötétbarna lakkja.


1. szempont: a fedés:

Ennek a lakknak nagyon intenzív színe van. Már az első rétegben szinte majdnem teljesen elfedte a körmömet:


A következő réteg viszont már tökéletes hatást adott a körmeimnek. Nagyon tetszett ez benne, mivel így nem kellett sokat vacakolnom velük, egyből megkaptam a kívánt hatást.


2. szempont: az ecset

Az ecset tökéletesen illeszkedik a körmök vonalához, mivel kicsit U alakra van lekerekítve. Emellett vastag is, így 2 húzással ki is festettem a körmömet.


3. szempont: száradás

A tapasztalatom az, hogy viszonylag hamar megszárad, nekem kb. olyan 10-15 perc alatt. (Persze, ahhoz, hogy egy lakk tökéletesen megszáradjon 1-1 és fél óra kell!)

4. szempont: tartás

Ez az egyik legfontosabb szempont. Kinek van ideje naponta váltogatni és kilakkozni a körmeit? Számomra fontos, hogy a lakk minimum 3-4 napig ne pattogjon le, és ettől a lakktól meg is kaptam ezt! :)

Összességében én nagyon meg vagyok vele elégedve, Nektek is bátran ajánlom! :)
Ne feledjetek el like-olni se: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy



Itt pedig megtaláljátok az összegzést a 7 Főbűnről:


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése