2013. június 12., szerda

Carrie naplója inspirálta körmök :)

Sziasztok!

https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

A "Színes Június" tovább folytatódik! :)
Ma az egyik kedvenc sorozatom, Carrie naplója inspirálta körmökkel készültem. Remélem tetszeni fog Nektek ez a kicsit őrült minta és majd Ti is elkészítitek! Ha nem ismeritek a sorozatot akkor érdemes rákeresnetek, mert a remek kis történet mellett, nagyszerű ruhadarabokat is láthattok benne! ;)

A végeredmény így fog kinézni:



És itt van a táska is, ami az ötletet adta!! :)

Kezdő lépésnek vigyünk fel két réteg fekete lakkot a körmeinkre, majd várjuk meg, ameddig ezek a rétegek megszáradnak! 


Ezután válasszunk ki 5-6 különböző színű lakkot. Próbáljunk erős, élénk színeket választani, mert az jól fog a feketén mutatni!
Öntsünk ki egy pár színt egy kisebb edénybe, majd mártsunk bele egy ceruzát, amivel pacákat tudunk a körmeinkre festeni. Ügyeljünk arra, hogy 2-3 nagyobb paca kerüljön csak a körmünkre, mert ha túl sok a színes paca, akkor nem látszódik majd az alapszín.


Most a maradék színes lakkból öntsünk ki az edénykébe, és várjunk ameddig egy kicsit elkezdenek megszáradni a kiöntött lakkok. (Én olyan 10 percet vártam.) Egy fogpiszkálóval nyúljunk bele az egyik kiöntött, félig megszáradt lakkba, majd óvatosan húzzuk felfelé a fogpiszkálót. A lakk már nyúlékony, azaz elkezd majd egy vékony csíkot húzni. Az egyik körmünkre húzzuk rá azt a nyúlékony lakkot, ami az edény és a fogpiszkáló között van. Így szabálytalan csíkokat, foltokat tudunk a körmeinkre festeni.


Ezt a műveletet ismételjük el a többi megmaradt színes lakkokkal is, majd várjuk meg ameddig ez az egész jól megszárad. Ami a bőrünkre ment azt egy lakklemosóba mártott fülpiszkálóval mossuk le.




 Végül vigyünk fel egy átlátszó réteget is, hogy a munkánk tovább tartson és már el is készültünk ezekkel az "őrült" körmökkel! :)




Jó szórakozást! ;)


8 megjegyzés:

  1. Jaj isteneeeem :D Ez annyira jóóó :D ilyet én is fogok csinálni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt örömmel hallom, hogy majd Te is elkészíted!! :)

      Törlés
  2. Ez nagyon jó:) szerintem én is kiprobalom :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó, ezt fel is írtam a képzeletbeli ,,kipróbálni,, listámra! :)))

    VálaszTörlés
  4. húúha, ez nagyon klassz lett! csak most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik amit csinálsz, csak így tovább! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök neki, hogy tetszik a blogom!! :)

      Törlés