2013. június 30., vasárnap

Összefoglaló :)

Sziasztok!

Sajnos ebben a hónapban sem tudtam olyan aktív lenni, de köszönöm szépen, hogy ismét velem tartottatok.
Most meg szeretném Nektek mutatni, miket alkottam a hónapban! :)  

"Színes Júniust" tartottam, aminek az volt a lényege, hogy olyan körmöket, sminkeket mutassak Nektek, melyekben 4-nél több szín található. Azt hiszem, hogy sikerrel jártam, és remélem Ti is élveztétek ezt a színes hónapot!

Most csak a körmöket fogjátok látni.

1.) Színes csíkos körmök:


2.) Színes foltos körmök



3.) Színes pöttyös körmök


4.) Egyszerű színes minta


5.) Carrie naplója inspirálta körmök



6.) Csodaország inspirálta körmök


7.) Színes pacás körmök



Nektek melyik volt a kedvencetek? :)

Like: https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Jó szórakozást! ;)

1 megjegyzés:

  1. Ez a június nekem is elég passzívan telt, szinte el is felejtettem, hogy itt a vége. Nagyon tetszettek, amiket ebben a hónapban alkottál. Csak így tovább!

    VálaszTörlés