2013. július 1., hétfő

Könnyen elkészíthető, nyári körmök :)

Sziasztok!

https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma könnyen elkészíthető, nyári körmökkel készültem. Ez a manikűr vidám, szerintem tökéletesen passzol a nyárhoz és a legjobb az egészben az az, hogy gyorsan el lehet készíteni! 

A mai manikűr így fog kinézni:


Első lépésként vigyünk fel két réteg fehér lakkot, majd várjuk meg, hogy ezek a rétegek megszáradjanak. 


Most válasszunk ki 5-6 különböző színt. A feladat egyszerű: minden színből öntsünk ki egy kis mennyiséget egy edénykébe, majd egy ecset segítségével fessük meg a csíkokat. Fontos az, hogy minden szín után mossátok ki az ecsetet, vagy használjatok egy újat, mert így elkerülhetjük azt, hogy a színek összemosódjanak.



Én az alábbi lakkokat használtam:
Narancssárga: Jollie France 32
Lila: Moyra Pastel shades No.: 606
Zöld: S.he stylezone 305 B2080
Kék: Moyra 27 1E2
Rózsaszín: Jollie France 33

Miután a színes csíkok is megszáradtak, felvittem egy átlátszó réteget is, hogy a munkám tovább tartson, majd el is készültem. Remélem tetszett a munkám, és majd Ti is elkészítitek! :)




Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése