2013. július 7., vasárnap

Díjakat kaptam! :)

Sziasztok!

Az elmúlt napokban 3-an is díjjal jutalmaztak engem, ami hatalmas megtiszteltetés! :) Nagyon örülök annak, hogy így tetszik Nektek a blogom és köszönöm, hogy feliratkoztatok a webhelyre, illetve, hogy like-oltatok a Facebook-on is! ( https://www.facebook.com/mylifeasdorothy )



1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged nevezett/jelölt téged a díjra.
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt.
3. Nevezz/ jelölj Te is 10 embert a díjra [arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőjük száma]
4. Írj te is kérdéseket az általad választott jelölteknek.
5. Jelezd a jelöltjeid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket.


Kezdjük azokkal, akiktől én kaptam a díjat:

Először Bunny mop  adta nekem ezt a díjat.
Az ő kérdései:

1. Mi volt eddigi életed legboldogabb pillanata?
- Már 12 éve zenélek és ehhez kötődik a legboldogabb pillanatom is. 2011-ben, az egyik szokásos karácsonyi koncerten eljátszhattam egy szólódarabot zenekari kísérettel, több mint 400 ember előtt. Az előadás jól sikerült, rengetegen gratuláltak és ez nagyon klassz érzés volt ez számomra!

2. Mi az amit leginkább szeretsz magadon?
-A mosolyomat!

3. Mi az amit leginkább utálsz magadon?
-Az orromat. 

4. Mi(k) az(ok) a szépségápolási termék(ek) amire jelen pillanatban a leginkább vágysz?
- Egy EVELINE Cosmetics-es Spa olajbogyós testápoló.

5. Ha a pénz nem számítana, hova mennél nyaralni?
- Franciaországba. Mindig is szerettem volna oda eljutni és remélem egyszer össze is fog jönni. :)

6. Mire vagy a legbüszkébb?
- Hogy minden helyzetben önmagam tudok maradni.

7. Miért vagy a leghálásabb?
-Hogy ilyen jó családdal és barátokkal áldott meg az élet.

8. Miért kezdtél el blogolni?
- Úgy gondoltam, hogy ez egy remek kikapcsolódás egy klassz hobbi lesz számomra. A fejem mindig tele volt ötletekkel és szerettem volna ezeket másokkal is megosztani, hátha segíthetek valakinek valamiben.

9. Mi volt az első sminkterméked?
- Egy rossz minőségű, átlátszó körömlakk, amit ha jól emlékszem 13 évesen vettem meg.

10. Melyik a legkedvesebb körömlakkod?
- Ez nehéz kérdés, sok kedvencem van és egyet sem tudnék kiemelni a gyűjteményből! ;)

Szóval köszönöm szépen a díjat kedves Kitti! :) http://bunnymop.blogspot.hu/

A következő díjat My nails-től kaptam.
Az ő kérdései:


1. Mi inspirál az írásra?
- Szerettem volna az ötleteimet, a gondolataimat megosztani másokkal, hátha segíthetek valakinek, valamiben. 

2. Van olyan blog, amit nap, mint nap olvasol? Ha igen, melyek?
- Igen, van ilyen blog. Egy külföldi blogot követek, és ez: http://michellephan.com/. (Michelle egyébként az egyik nagy példaképen.)
Persze magyar blogokat is olvasok, mint például: http://theverystyle.blogspot.hu/, és még sok más blogot is követek! :)

3. Mi a véleményed a kalsszikus zenéről?
- Klasszikus zenével fogok tovább tanulni. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam! :)

4. Játszol (vagy játszottál) hangszeren?
- Több mint 12 éve zenélek. Először furulyáztam, majd 7 évig fuvoláztam és most 3 éve oboázok. Emellett még 1 évig tanultam zongorázni is. :) 

5. Mi a kedvenc körömlakk márkád?
- Essence, mert olcsó mégis tökéletes! ;)

6. Mi az, ami a világon mindennél jobban bosszant?
- Amikor valaki elkezd okoskodni... attól ki tudok borulni.

7. Melyik az az étel, amit a világ minden pénzéért sem ennél meg?
- Csiga, polip és a hasonló ínyencségek. 

8. Mi az a kérdés, ami szerinted a legidegesítőbb a világon?
- Ezen még sohasem gondolkodtam. Talán az, ha valaki sokszor megkérdezi egymás után, hogy "Mi a baj?" Ez elég idegesítő tud lenni egy bizonyos idő után.

9. Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?
- Tea Stilton: A sivatag hercegnője. 

10. Mi volt életed legeslegjobb élménye?
- Amikor 2011-ben eljátszhattam egy szólódarabot, zenekari kísérettel! De ezt feljebb már megírtam részletesebben! ;)

Köszönöm Mynails a díjat! :)

És Lizától is megkaptam ezt a díjat! :)
Az ő kérdései:

1. Mi a valaha csinált kedvenc manikűröd?
- Rengeteg kedvencem van, de most az első helyen az áll, amit a vendégposztban készítettem el!


2. Írsz/írtál már más témájú blogot is? Ha igen, mi az/mi volt az?
- Még sohasem írtam más témában blogot!

3. Mik azok a termékek, amiket szívesen megvennél, de sosem fogsz?
- Lancome termékek.

4. Hova utaznál legszívesebben, és miért?
- Franciaországba, mert szerintem gyönyörű hely. Mindig is meg szerettem volna nézni, hogy milyen lehet az Eiffel toronyból a kilátás! ;)

5. Milyen zenéket szeretsz?
- Mindenevő vagyok. A komoly zenétől kezdve a popig mindent meghallgatok.

6. Hány évesen kezdted el festeni a körmöd, és milyen lakkal kezdődött a mánia?
- 13 évesen vettem meg az első lakkomat. Egy rossz minőségű, átlátszó lakk volt és azzal kezdtem el festegetni a körmömet. A mánia 2 évvel ezelőtt kezdődött csak el, amikor elérte a gyűjteményem az 50 db lakkot. Ekkor kezdtem el őket kombinálni, ekkor kezdtem el mintás körmöket készíteni magamnak! :)

7. Mit olvastál utoljára, és milyen könyveket szeretsz?
- Tea Stilton: A sivatag hercegnője volt az utolsó könyv, amit kiolvastam. Igazából könyvből is mindent kiolvasok, ami megfog. :)

8. Mi a kedvenc sorozatod, és miért?
- Nodame Cantabile! Most gondolom sokat meglepődtek, de nekem mégis ez a kedvencem. Ez egy anime, ami egy zongorista lányról szól, azt mutatja be, hogyan válik egyre érettebbé. Azért szeretem ezt a sorozatot, mert vicces.

9. Mi lesz a nyári programod?
- Pihenés, pihenés, pihenés. :)

10. Mik az életcéljaid?
- Később szeretnék zenész lenni, és egy nagy zenekarban szeretnék zenélni! :)

Neked is köszönöm a díjat Liza.

Most én is át szeretném adni a díjakat. 10 blogot nem találtam, csak 3 díjat osztok ki.

Mannakörmök: http://mannakormok.blogspot.hu/, mert nagyon szeretem a munkáit! :)
Panka: http://pankakormok.blogspot.hu/, szintén az igényes munkái miatt! :)
Iluss: http://fiatalosblog.blogspot.hu/, szintén az alkotásai miatt! :)

És itt vannak a kérdések:
1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Milyen színű volt az első lakkod?
3. Mi volt a kedvenc manikűröd, amit valaha készítettél?
4. Készítesz manikűrt másoknak is?
5. Mi a legjobb tulajdonságod?
6. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
7. Mivel töltöd a szabadidőd?
8. Mi a kedvenc sorozatod?
9. Mi a kedvenc filmed?
10. Ki a példaképed és miért?

Köszönöm szépen a díjakat! :)

Jó szórakozást! ;)





6 megjegyzés: