2013. július 14., vasárnap

Nyári frizurák

Sziasztok! 

Like: https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma nyári frizurákkal készültem Nektek. Kezdjük is el! :)

1. Koktél a barátnőkkel


Ez a frizura azért tetszett meg annyira, mert olyan laza és játékos, viszont a hajban lévő szép csatt mégis kifinomulttá varázsolta az összhatást. 

2. Medencés buli


Ha nyaralni megyünk, akkor egy ilyen frizura a tökéletes választás. Egy copffal amúgy is kevés vagy inkább kevesebb gond akad, így jöhet szél, eső vagy meleg, ez a frizura garantáltan a helyén lesz majd!  

3. Elegáns viselet


Nyáron van a legtöbb esküvő, így egy elegáns frizurát is hoztam Nektek. A konty és a fonás jól kiegészítik egymást, és egy ilyen frizurával tuti mindenkit lenyűgözöl majd.

4. Vásárlás és séta



Ez a frizura azért fogott meg, mert nagyon egyszerű mégis nagyszerű. Van benne egy kis huncutság, és szerintem remek választás séta mellé. Legyen szó moziról, vásárlásról vagy nyári melóról szerintem ez a frizura jól megállja majd a helyét. 

5. Irány a fesztivál


Hát igen, a fesztiválokról sem szabad megfeledkezni! Ez a halszálka fonás nagyon nagy divattá vált, nekem is tetszik. Ha egy kicsit még fel is tupírozzuk a hajunkat, akkor igazán vad végeredményt kapunk, ami jó választás egy fesztiválhoz vagy egy nyári bulihoz. 

Nektek melyik frizura tetszik a legjobban? Írjátok meg nekem! 

Jó szórakozást! ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése