2013. július 17., szerda

Sellős körmök

Sziasztok!

Like: https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma sellő mintával készültem Nektek, mert úgy vélem, hogy ez a körömminta tökéletesen illik a nyárhoz. Viszonylag egyszerű az elkészítése, és minden színnel meg lehet csinálni. Az a lényeg, hogy 3 különböző árnyalattal dolgozz. Én kék színt használtam, így nálam a végeredmény így nézz ki:



Első lépésként felvittem a körmeimre két réteg világoskék lakkot, majd megvártam, hogy ezek a rétegek tökéletesen megszáradjanak.


Ezután szükségünk lesz egy szivacsra, mert ombre körmöket készítünk először. Egy sötétebb színű kéket tapogattam fel a körmeim felére, majd megvártam, hogy ez is jól megszáradjon.


A sellő mintát egy vékony ecsettel festettem meg. Kiöntöttem kis sötétkék lakkot egy edénykébe, belemártottam az ecsetet, majd fentről lefelé haladva "U" betűket festettem a körmeimre. Lényegében ez a nehezebb rész, ezért ha nem megy, akkor kérjünk segítséget. 



Most jöhet az "extra" lépés, amit ki is lehet hagyni! Miután a sellő minta is megszáradt felvittem még két réteg csillogós lakkot is, mert napfényben vagy a vízben így klasszul fog csillogni! :)

Remélem tetszett a munkám, és majd Ti is elkészítitek!






Jó szórakozást! ;)

4 megjegyzés: