2013. július 12., péntek

Újabb díj!

Sziasztok! 

Újabb díjat kapott a blogom, ezúttal storiesofdori -tól. Nagyon szépen köszönöm a díjat Neki!! 

És most jöjjenek a kérdések és a válaszok! ;)

1. Mi a kedvenc színed?
  - Imádom a színeket, szóval ez nehéz kérdés. Talán a piros az a szín, amit a legjobban kedvelek!

2. Melyik a legjobb blog, amit olvasol?
  - Sok blogot olvasok és követek, mert nagyon szeretem mások véleményét és ötleteit látni, olvasni. Viszont, Michelle blogja az amit nap mint nap megnézek, elolvasok! http://michellephan.com/

3. Honnan szeded a blogoláshoz/sztoriíráshoz az ihletet?
  - Ihletet bárhonnan kaphat az ember. Sokszor ránézek egy tárgyra és eszembe is jut egy újabb körömötlet. Olyan is volt már, hogy unatkoztam és elkezdtem rendezgetni a lakkjaimat, majd elkezdtem őket párosítani, hogy melyik színek illenek össze, és akkor is született jó pár ötlet. Például:




4. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd/bandád?
  - Énekes: Adam Lambert. Énekesnő: Lady Gaga. Banda: Green Day.

5. Mi volt a Téged legjobban befolyásoló film/színházi darab/könyv?
  - Nem tudom. Sok filmet nézek, volt már olyan, hogy sírtam is egy- két filmen. Színházi darabból sajnos keveset láttam még, talán összesen négyet. Könyvből talán Philip Beard Kedves Zoé! Egy kamasz lány naplója volt az, amin elgondolkodtam. 

6. Van kedvenc történelmi személyed?
  - Nincs.

7. Mi a kedvenc állatod?
  - A macskák, nagymacskák. Leginkább a tigriseket szeretem. :)

8. Ki a példaképed?
  - Michelle Phan. 

9. Találkoztál már valaha hírességgel?
  - Magyar híres emberekkel már találkoztam, de külföldi sztárral még sajnos nem. Pedig egyszer színesen összefutnék Gagával! ;)

10. Hogy találtad meg a blogomat?
  - Te találtad meg az én blogomat, én pedig utána néztem meg a Te blogodat. És nagyon tetszett, mind a mai napig tetszik is! :) És köszönöm szépen a díjat is, amit a blogomnak adtál, Kedves Dóri!

Én ezt a díjat, egyszer már kiosztottam, szóval most nem osztom ki még egyszer! :) 
Nézzétek meg, én kiknek adtam a díjat: Itt elolvashatod! :)

Jó szórakozást! ;)




2 megjegyzés: