2013. július 24., szerda

Új lakk, új manikűr :)

Sziasztok!

Like: https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma ismét vásárolgattam egy kicsit. Bár megfogadtam, hogy egy ideig nem veszek új lakkot, sikerült megszegnem ezt, mivel vettem egy új Moyra lakkot. Annyira szép színe volt, hogy nem lett volna szívem a boltban hagyni! :)

A lakk egy Pastel Shades darab. Nagyon szeretem ezeket a Moyra lakkokat, mert gyorsan száradnak és jól fednek. Mindemellett a színük is gyönyörű. 
Én egy mentazöldes lakkot vettem ma: (Moyra Pastel shades No.: 602)



Nagyon megtetszett ez a szín, ami egyébként most nagy divatszínnek is számít! 


Bár van egy ASTOR-os mentazöld lakkom is, ennek a Moyra darabnak jobban tetszik a színe, szerintem ez szebb árnyalat. Kicsit világosabb, kicsit lágyabb. 




Szóval készítek is egy nyári manikűrt ezzel a Moyra lakkal! :)
Kezdő lépésnek vigyünk fel 2 réteget belőle, majd várjuk meg, hogy ezek a rétegek jól megszáradjanak.


Ezután cseresznyéket fogunk a körmeinkre festeni. Jó tudom, hogy már nincs cseresznyeszezon, de szerintem a piros jól mutat ezen a lakkon, és a cseresznyét nagyon könnyű megfesteni.
Először a szárat kell elkészíteni, amihez én egy essence lakkot használtam. Vékony ecsettel dolgoztam, ezzel festettem meg a szárat és színeztem be a levelet. Ezután egy pontozó segítségével pöttyöket tettem a szárak végeihez. Majd egy világos lakkal apró, görbe vonalakat festettem a piros részre, így olyan hatást kaptam, mintha csillogna a cseresznye.


Miután a többi körmömön is elkészítettem ezt a mintát, el is készültem! Remélem Nektek is tetszik, és majd Ti is kipróbáljátok! :)




Jó szórakozást! ;)

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ott van! :) Szép színe van a Moyra lakknak, és a mintát is ügyesen megcsináltad :D Nekem nem menne így :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színe van:) hasonló a nyc - Blue l.itahoz:)

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki lett! :) Nekem is megvan ez a moyra lakk, én magában egy nagyon apró zöldes ezüst csillámlakkal szoktam díszíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Lehet úgy is kipróbálom majd! :)

      Törlés