2013. június 20., csütörtök

Egy szín a sok közül- AVON piros lakk

Sziasztok!

https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Leérettségiztem, visszatértem! :)

A "Színes Június"-ban színes manikűröket, sminkeket és frizurákat hoztam Nektek eddig, ma viszont kiválasztottam egy színt a sok közül és erről szeretnék írni. Úgy gondolom, hogy ez a szín örök divat és tökéletesen passzol a forró nyári napokhoz. Ez az AVON egyik piros körömlakkja, a nailwear pro+ red bombshell. Nekem nagyon tetszik ez a szín, egyszerűen imádom és nagyon sokat használom. Ennek a lakknak előnyei és hátrányai egyaránt vannak és most ezekről szeretnék írni.


1.) Csomagolás
Az első, amit lát az ember, szóval nagyon fontos. Ez a lakk 12 ml, és szerintem jól van becsomagolva. Könnyű tárolni, mert keskeny az üvege, így kis helyen is elfér. 


2.) Ecset
Az egyik legfontosabb dolog, mert csak jó ecsettel lehet szépen lakkozni és jó munkát végezni! Ennek az ecsete vastag, nem túl hosszú, szóval szerintem szépen lehet vele festeni. 

3.) Szín
Nem mindegy, hogy egy lakkot hányszor kell felvinni a szép végeredmény érdekében. Van olyan lakk, ami egy réteg után tökéletesen fed, van ami kettő után és olyan is van ami csak 4 vagy 5 festés után, ami egy kicsit gáz. Ennek a lakknak szerencsére intenzív színe van, nekem két réteg után fedte el teljesen a körmeimet, ami még a klassz kategóriába sorolható! :)


 4.) Száradás
Lassú. Ez az a szó, amivel tökéletesen jellemezhetem. Két réteg nagyon lassan száradt meg, sajnos. Szóval ezt a lakkot csak az esetben ajánlom, ha sok szabadidőd van és 2-3 óráig le tudod kötni a figyelmedet valamivel, hogy ne nyúlj bele a lakkba. (Én ilyenkor kezdek bele valami jó filmbe!)


5.) Tartás
A jó lakk egy hétig tart. Szerintem ez is jó lakk, mert gyönyörű színe van, viszont nem tart egy hétig. 2 napig jól mutatott a körmeimen, a harmadik nap viszont elkezdett lepattogni. Kár.
Ha szeretnétek meghosszabbítani a tartását, akkor vigyetek fel egy átlátszó réteget. Így egy-két nappal tovább fog fennmaradni!


Jó szórakozást! ;)










4 megjegyzés:

  1. Pedig gyönyörű a színe :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki a Moyra gyorsszárító áttetsző fedőlakkját, olyan hamar megszárad tőle a lakk, hogy csak na :D

    VálaszTörlés