2012. december 24., hétfő

2 karácsonyi köröm :)

Hello Mindenkinek!

Ma két körömmel készültem Nektek, remélem tetszeni fognak és Ti is elkészítitek majd az egyiket!

Az első: (a nehezebb)


Az elkészítéséhez 3 lakk, egy kis tálka és 2 vékony ecset kell.

 
Én:
a Sissi Flexible 02-es fehér,
a Jollie France 52-es piros,
és az Essence 53-as All access zöld lakkját használtam.
Első lépésként felvittem a gyűrűsujjamra 2 réteg fehér, a többire pedig két réteg piros lakkot, majd megvártam ameddig megszáradnak a körmeim.
Ezután a kis tálkába kiöntöttem egy kis piros lakkot, majd az egyik vékony ecsetű lakk segítségével a gyűrűsujjamra 3 apró pöttyöt tettem.
 


A zöldből is kiöntöttem egy kicsit az edénybe, majd a másik ecset segítségével megrajzoltam és kiszíneztem a leveleket.


Így el is készültem az első körömmel. Persze még lehet színesíteni a végeredményt.
Egy fehér vékony ecsetű lakkal rajzolj egy plusz jelet a mutatóujjadra, majd a plusz jel közepére rajzolj egy kis masnit is. Így egy újabb variációt kaphatsz. :)


2. köröm: (egyszerűbb)

Itt könnyebb dolgod van. Első lépésként felviszel az összes körmödre két réteg piros lakkot. Majd fogsz egy műkörömragasztót, aminek a segítségével apró csillagokat ragaszthatsz fel a körmeidre!


Ízlés szerint díszitheted a körmeidet így!
Remélem tetszettek a munkáim, ha igen akkor like-olj:
A FACEBOOK-ON!!!!

Boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése