2012. december 12., szerda

Pink Glitter :)

Hello Mindenkinek!

Ma igazán ünnepi, csillogós körmöket készítettem magamnak. Elkészítéséhez szükség lesz egy pink (vagy bármilyen másik színű lakkra. Én a sötétkéket és a pirosat ajánlom még) illetve csillámporra.

Vigyünk fel két réteg rózsaszín lakkot a körmeinkre. Én a Moyra No.:607-es lakkját használtam. A még meg nem száradt lakkba sok csillámport szórtam. Ezután vártam, hogy a csillámpor beleszáradjon a körmeimbe, majd felvittem egy átlátszó réteget is, hogy a munkám tovább tartson!

 
Ezek a körmök tökéletesen illenek a karácsonyhoz és az ünnepekhez! :)
Ha tetszett a munkám, kérlek Like-olj: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

És egy kis karácsonyi zene is jár a körmök mellé:


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése