2012. december 29., szombat

Szilveszteri köröm 1

Hello Mindenkinek!

Ebben a bejegyzésben egy könnyen elkészíthető, szilveszteri körmöt szeretnék bemutatni Nektek, de előtte megkérlek Titeket, hogyha tetszik a blogom, akkor like-oljatok:

 
És, íme a köröm amiről beszéltem:
 

Első lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg Moyra No.:606-os (Pastel shades) körömlakkot.


Miután megszáradtak a körmeim, fogtam egy vékony ecsetű lila lakkot és 3 csíkot húztam a körmeimre. Én az essence 13 marry berry lakkot használtam, amit nemrég kaptam. Azért tetszik ez a lakk, mert arany csillámpor is van benne és ettől extra csillogást add a körmeidnek!



Ezután a másik irányból is rajzoltam 3 csíkot, majd miután megszáradtak a körmeim el is készültem. Remélem Nektek is tetszett a munkám és Ti is el fogjátok majd készíteni.


Jó szórakozást!! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése