2012. december 14., péntek

Égősor :)

Hello Mindenkinek!

Ma ismét karácsony mintás körmökkel jelentkezem. Ezeket is egyszerű lesz elkészíteni.

Kezdő lépésként felvittem két réteg fehér lakkot, majd megvártam ameddig megszáradnak a körmeim. Ezután egy fekete, vékony ecsetű lakk segítségével minden körmömre egy görbe vonalat húztam. Megvártam ameddig az is megszárad, majd jöhetett a móka! ;)
Tetszés szerint kiválasztottam 4-5 db színes lakkot, és egy ecset segítségével apró pöttyöket rajzoltam a vonal mellé. Így a végeredmény nagyon hasonlít a karácsonyi égősorokra! ;)


A két kezemen különböző színeket használtam!


Ha tetszett a munkám, akkor like-olj: ITT!!!!


A körömlakkok amiket használtam:
Sissi Flexible (Galex Cosmetics) 02-fehér
Aden Cosmetics-fekete vékony ecsetű lakk
Jollie France 33-rózsaszín
Jollie France 31-sárga
J.F. 32-narancssárga
J.F. 52-vörös
Essence multi dimension-53 all access-zöld
Sissi Flexible (G.C.) 27-kék
 
Karácsonyi smink:
 
 
Jó szórakozást!! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése