2012. december 17., hétfő

Xmas nails :)

Hello Mindenkinek!

Ma újra karácsonyi körmökkel jelentkezem, remélem ez is tetszeni fog Nektek!! :)

A végeredmény ilyen lesz:


Kezdésképpen felvittem két réteg piros lakkot, majd megvártam ameddig megszáradnak a körmeim. Én a Jollie France 52-es lakkját használtam, mert szerintem ez a szín nagyon szép és illik a karácsonyhoz.
Miután teljesen megszáradt a lakk, egy fehér vékony ecsetű lakkal csíkokat rajzoltam a körmeimre. Ügyeltem arra, hogy a csíkok minden körmömön már pontból induljanak.


Végül a fehér vékony ecsetű lakkal apró pöttyöket tettem a csíkok végére, és el is készültem.
Ha tetszett a munkám. like-olj: ITT!!! :)


Jó szórakozást Mindenkinek! ;)
A héten még egy karácsonyi körmöt töltök fel,
valamint ajándéktippekkel is jeletkezem majd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése