2012. december 30., vasárnap

Szilveszteri köröm 2

Hello Mindenkinek!

Ma egy kicsit vadabb szilveszteri körmöt mutatok be Nektek, remélem ez is tetszeni fog! :) Továbbra se felejtsetek el like-olni:
A Facebook-on!!

A végeredmény ma ilyen lesz:


Első lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg fehér lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradtak.



Ezután szükség lesz egy körömnyomdára. Én essence körömnyomdát használtam, amit a Rossmann-ban vettem.
A körömnyomdát egyébként egyszerű használni. Miután kiválasztottad a dizájnt a képtábláról, felviszel rá egy kevés körömlakkot és a kaparó segítségével eltávolítod a felesleget. Majd rányomod a bélyegzőt a dizájnra, végül forgó mozgással rányomod a bélyegzőt a körmödre is. Miután megszáradt a lakk, el is készültél.  

 
Én második lakknak a Moyra No.: 53-as lakkját használtam.


Remélem tetszett a munkám és, hogy majd Ti is elkészítitek!
Jó szórakozást! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése