2013. január 10., csütörtök

Buborékos körmök :)

Hello Mindenkinek!

Ma igazán fiatalos, vidám körmöket hoztam Nektek, amit nagyon egyszerű elkészíteni! :)
A végeredmény ilyen lesz:



Kezdésképpen vigyünk fel 2 réteg fekete lakkot a körmeinkre, majd várjuk meg, ameddig megszáradnak ezek a rétegek. Én a Jollie France 59-es lakkját használtam.


Most szükségünk lesz egy lapos, kerek tárgyra. Én egy ecset végét választottam, de a tollaitok vége is alkalmas lesz erre a feladatra.
Egy kis edénybe öntsünk ki egy kis lila lakkot. Én a Moyra No.:606-os Pastel shades lakkot használtam, mert ennek a lakknak nagyon intenzív a színe. Az ecset végét belemártottam a lakkba, majd a körmeimre nyomtam, így kaptam a nagyobb buborékokat.


Ugyanezt a mozdulatot rózsaszín lakkal is elvégeztem. Én a Moyra No.:607-es, szintén Pastel shades lakkját használtam.


Most szükségünk lesz kettő hullámcsatra. A hullámcsatok azért jók, mert kicsi a fejük, így apró, szabályos pöttyök készítésére tökéletesen alkalmasak.
A hullámcsatot először lila, majd rózsaszín lakkba mártottam, és apró pöttyöket festettem vele a körmeimre.



A kimaradt részekre, szintén a csat segítségével, fehér pöttyöket tettem. Én itt a Sissi Flexible 02-es lakkját használtam.


Miután megszáradtak a pöttyök az egész munkámat egy átlátszó lakkal fixáltam, hogy a végeredmény tovább tartson.
Remélem tetszett a munkám!
 
 
Jó szórakozást!! ;)


1 megjegyzés: