2013. január 20., vasárnap

Naplemente

Hello Mindenkinek!

Ma olyan körmöket készítettem, melyeket ez a festmény inspirált:


A végeredmény pedig ilyen lett:


Elkészíteni nagyon könnyű ezeket a körmöket, hiszen sok szabálytalan vonalból és pacából áll.
Kezdő lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg rózsaszín lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradnak. Én a Moyra No.: 607-es Pastel shades lakkot használtam.


Ezután egy lila lakkot egy szivacs segítségével átlósan felvittem a körmeimre.
Itt a Basic Concept Nr. 14-Joker lakkot használtam.


Most szükségünk lesz egy világoskék és egy pink lakkra. Ezekkel a színekkel a felhők színeit próbáljuk elérni. Mindkét lakkból öntsünk ki egy kicsit egy edénykébe és egy vékony ecset segítségével fessünk csíkokat a körmeinkre.


Ezután szükségünk lesz egy kis nylon darabra, amit összegyűrünk. A körmeinkre tegyünk 1-2 csepp narancssárga és rózsaszín lakkot, majd nyomjuk rá a nylont. Ettől egy nagyon szép és különlegest hatást fogunk elérni.


A többi körmömön én már csak rózsaszínnel végeztem el ezt a műveletet.

Most fogjunk egy citromsárga lakkot, majd öntsünk ki belőle egy kicsit egy tálkába. Egy vékony ecset segítségével pedig fessünk egy pontból kiinduló csíkokat a körmeinkre.



Ha ezzel is készen vagyunk, akkor vigyünk fel még egy csillogós és egy átlátszó réteget is. A végeredmény kicsit össze fog mosódni, de nem kell megijedni, mert így még szebb lesz a körmötök! :)


Ha tetszett a munkám, akkor like-oljatok: ITT!!!! :)
Oh, és a cím lehetne akár Napfelkelte is, hiszen annak is hasonló a színvilága! Én rátok bízom, hogy nevezitek ezeket a körmöket! :)



Jó szórakozást!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése