2013. január 8., kedd

Heart nails

Hello Mindenkinek!

Először is felhívnám a figyelmeteket arra, hogyha összegyűlik az oldalamon 100 like, akkor Nyereményjátékot indítok! Szóval, ha érdekel, akkor like-olj:

http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Most pedig következzenek a körmök :)
Ezeket, már többen is kérték tőlem:


Úgy döntöttem, hogy itt az ideje elkészíteni őket. Viszont a végeredmény, nem így fog kinézni, mert mikor elkezdtem elkészíteni őket, elfogott egyfajta "alkotási kényszer" és egy kicsit átalakítottam őket! ;)
Így a végeredmény ilyen lett:



Szóval akkor vágjunk is bele. Első lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg fehér lakkot. Én a Sissi Flexible 02-es lakkját használtam.


Miután ezek a rétegek megszáradtak, egy kis edénybe kiöntöttem egy kis piros lakkot (Jollie France 52), majd egy vékony ecset segítségével elkészítettem az ÉKG vonalakat a hüvelykujjamon és a mutatóujjamon. Az ÉKG vonalakat könnyű megfesteni. Húzz egy rövid csíkot a körmöd szélére, majd a vonalak menjenek fel-le-kicsit fel-nagyon le! :)


Ezután a középső ujjamra tettem két apró pöttyöt. Ezekkel a pöttyökkel jelöltem a szív alját és a tetejét, majd megfestettem a szívet.


Ha ezzel megvagyunk, akkor színezzük ki a teljes szívet.


A gyűrűsujjra és a kisujjra pedig egy-egy egyenes vonalat húzzunk. Végezetül egy fehér vékony ecsetű lakkal fessünk a szív közepére egy törésvonalat, és el is készültünk! Remélem, így is tetszik a végeredmény. :)


Jó szórakozást!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése