2013. január 27., vasárnap

Moyra körmök

Sziasztok!

Ma olyan körömmel készültem Nektek, amit könnyen és gyorsan el lehet készíteni, mivel 3 különböző lakk egymásra festéséből áll. A végeredmény gyönyörű lesz:


3 Moyra lakk kell az elkészítéséhez:


Először vigyünk fel 2 réteg piros lakkot. Én a Moyra No.: 402-es Matte effect lakkját használtam. Ez a lakk nagyon gyorsan szárad és tökéletesen fed.
Ezután felvittem egy réteg csillogós lakkot. A Moyra No.:84-es csillogós lakkjában arany csillámpor található, és szerintem ezért passzol ez a lakk az előzőhöz.
Végezetül felvittem egy extra csillogást kölcsönző fedőlakkot is, ami szintén gyorsan szárad, és el is készültem.
Remélem, hogy tetszett a munkám, és, hogy Ti is ki fogjátok próbálni!
Kérlek like-oljatok: Itt!! :) és vegyetek részt a Nyereményjátékban!! :)



Jó szórakozást!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése