2013. január 26., szombat

Pink animal nails

Sziasztok!

Mivel szombat van, úgy döntöttem, hogy ma olyan körmöt teszek fel, amit bátran ajánlok bármilyen buliba! A végeredmény ilyen lett:


Ezeknek a körmöknek az elkészítéséhez, kell egy rózsaszín (Moyra No.:607,Pastel shades) és egy pink lakk (Moyra No.:78 1F2), egy vékony ecsetű fekete lakk, plusz egy ecset.


Kezdő lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg rózsaszín lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradnak.


Ezután a fekete, vékony ecsetű lakk segítségével megfestettem az állatmintákat.


Egy kis edénybe kiöntöttem egy kevés pink lakkot, majd belemártottam az ecsetet és kifestettem a mintákat. Amikor festékkel töltöd ki a mintát, ügyelj arra, hogy a vonalon belül maradj, mert csak úgy lesz szép a végeredmény!


Miután ezek a minták megszáradtak, vigyél fel a körmeidre egy réteg UV fényben foszforeszkáló lakkot. Higgyétek el, hogy ezek a lakkok tényleg "világítanak" az UV fényben, és nagyon klasszul mutatnak!! :)
Én a Moyra lakkját használom, és nekem bevált.



Mostmár el is készültek a buli-körmök!
Ha tetszett a munkám, akkor like-olj: ITT!! :)
Oh, és ne feledkezzetek meg a Nyereményjátékról sem!!!


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése