2013. január 11., péntek

Essence körmök

Hello Mindenkinek!

Ma egy új essence lakkot szeretnék Nektek bemutatni. Nekem nagyon tetszik ez a lakk, mert színes és mutatós, ezért Nektek is merem ajánlani.
Ma kézmodellem, Ágnes körmein mutatom be az új alkotásom.

Kezdő lépésként válasszunk az essence lakk mellé egy alaplakkot. Én a Moyra No.: 607-es Pastel shades lakkot választottam. Az essence lakk pontos neve pedig: essence nail art special effect topper-02 circus confetti.


Az alaplakkból felvittem két réteget Ágnes körmeire, majd megvártuk ameddig ezek a rétegek megszáradnak.


Ezután felvittem 2 réteg essence lakkot is.


Utolsó lépésként felvittem egy átlátszó lakkot is (Jollie France 58), hogy a munkám tovább tartson, valamint azért is, hogy a végeredmény jobban csillogjon!! :)
Miután az összes réteg megszáradt el is készültünk. Remélem tetszett a munkám, ha igen akkor like-olj: Facebook-on!!


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése