2013. május 19., vasárnap

Egyszerű körmök 2 perc alatt

Sziasztok!

http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem, melyben megmutatom Nektek, hogyan tudjátok két perc alatt feldobni a körmeiteket! Remélem tetszeni fog ez a poszt! :)
Kezdjük is el!

Első lépésnek válasszatok ki egy visszafogott színt. Én egy halvány rózsaszínt választottam. Ezt a lakkot két rétegben felvittem a körmeimre, majd megvártam, ameddig ezek a rétegek megszáradnak.

Ezután szükségünk lesz körömmatricára, én fekete, virágos matricákat használtam.

Kiválasztottam a gyűrűs- és a hüvelykujjam, mert ezekre fogom felragasztani a matricákat. Alulról felfelé haladva ragasztottam fel őket, szorosan egymás mellé. A körmeim végén lelógtak a matricák, de ez nem probléma, hiszen egy körömreszelő segítségével el tudtam tűntetni a felesleget.


Erre a két körmömre felvittem még egy átlátszó réteget is, így nem tud a matrica megsérülni!


Végül el is készültem ezekkel az egyszerű, de nagyszerű körmökkel.
Remélem tetszett a bejegyzésem! :)



Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése