2013. május 28., kedd

Új szerzemények

Sziasztok!

LIKE-OLJ ITT!!! :)

Az utóbbi időben elég sok dolgom volt és lesz is, szóval ma csak egy rövid bejegyzést hoztam Nektek, melyben egy pár új lakkról szeretnék értékelőt írni! Remélem ez a bejegyzés is tetszetni fog és ígérem, hogy nemsokára ismét körmökkel fogok jelentkezni! :)

A mai lakkok Rose nail lakkok. Amikor bementem a boltba, akkor találkoztam életemben először ezzel a márkával, de gyönyörű színeket árul, ezért vettem is 3 lakkot.



Fekete:007
Kék: 017
Narancssárga: 025

Amikor hazaértem ki is próbáltam a fekete lakkot. Amit rögtön észrevettem az az volt, hogy nagyon jól elfedte a körmeimet. Élénk, erős a színe, így egy réteg is elég lett volna. (Két réteget csak a szokásom miatt vittem fel!)

Ami nem tetszett benne az az volt, hogy nagyon sokat kellett várni, hogy megszáradjon.



Ez a fekete szín 2 napot nagyon jól kibírt, de utána lepattogott, szóval nem volt valami tartós.
                                        
 
Ez a márka tényleg gyönyörű színeket árul, és elég olcsón, de mivel nem túl tartósak én ezért díszítéshez ajánlom őket, jó fedésük és erős színük miatt! Nemsokára hozok is majd olyan körmöket, melyeket ezekkel a lakkokkal készítettem! :)

 


Jó szórakozást! ;)


2 megjegyzés:

  1. Éppen ma nézegettem én is ilyen lakkokat, és ki is vettem a feketét (mivel egy ideje nincs natúr feketém), de vissza is tettem... Eddig nem ismertem ezt a márkát, és szkeptikusan is álltam hozzá. Elmondásod szerint, akkor ez egy olcsó lakkhoz képest elmegy... Lehet, hogy beszerzek néhányat :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez szerintem az árához képest viszonylag jó lakk! De ha tartós feketét szeretnél akkor én azt tanácsolom, hogy spórolj még egy kicsit és vásárolj egy Maybelline, vagy S-he lakkot! :)

    VálaszTörlés