2013. május 5., vasárnap

Képek az életemből- Ballagás

Sziasztok!

http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma egy újfajta bejegyzéssel készültem Nektek, és ez a "Képek az életemből" nevet kapta. Az ötletet a The very style blog- nál láttam először és úgy gondoltam, hogy ezentúl én is fogok készíteni hasonló posztokat. Az első ilyen poszt a ballagásomról fog szólni, ami tegnap zajlott le. Szerencsére szép időnk volt és minden tökéletesen sikerült.

Először a tabló képemet szeretném Nektek megmutatni. Talán ez az első olyan kép a blogomon, amin az arcomat láthatjátok és nem a körmeimet, szóval most lehull a lepel ;)


A ballagás előtti nap elkészítettem a körmeimet is. Nem akartam semmi extrát, semmi feltűnőt. Egy rózsaszín miss sporty-s alaplakkra felvittem 2 réteg Moyra csillogós lakkot és el is készültem. Ezek a körmök szépen csillogtak az egész ballagás alatt! :)


Kora reggel a fodrásznál is jelenésem volt. Egy laza, elegáns kontyot szerettem volna, a végeredménnyel pedig nagyon meg voltam elégedve.


Itt pedig a virágcsokraimat és a ballagási szalagomat láthatjátok:



A ballagás végén a lufik is elszálltak: (Az én lufim a citromsárga volt.)


És utánna jöhetett a finom ebéd is.


6 évig voltam gimnazista, holnap pedig már érettségizek. Nagyon hamar elrepült az idő és rá kellett ébrednem arra is, hogy felnőttem! Viszont az elmúlt évek emlékeit sosem fogom elfeledni! :)


Holnap pedig, ismét körmökkel jelentkezem Nektek.
Addigis, jó szórakozást! ;)

1 megjegyzés: