2013. április 29., hétfő

Egyszerű minta

Sziasztok!

Kérlek like-oljatok engem: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma egy könnyen elkészíthető mintát hoztam Nektek, remélem tetszeni fog.
A végeredmény ilyen lesz:


Kezdő lépésként felvittem 2 réteg rózsaszín miss sporty lakkot, amiről ITT részletesebben is olvashattok.


Most meg kell várni, hogy ezek a rétegek teljesen megszáradjanak. (Én kb. másfél órát vártam.)
Ezután szükségünk lesz egy kis celluxra, amiből 2 kisebb darabot vágunk le. Először a kezünkre ragasszuk fel a celluxot, hogy amikor a körmünkre tesszük, már ne tapadjon annyira. Így nem fogja felsérteni a rózsaszín alaplakkot.
A celluxot háromszög mintába a körmünkre helyezzük, majd egy fekete lakkal kitöltjük ezt a mintát. Végül óvatosan eltávolítjuk a ragasztót.


Ezt a mozdulatot elismételjük a többi körmünkön is. Miután a fekete lakk is megszáradt, vigyünk fel egy átlátszó réteget, hogy a munkánk tovább tartson.

És, el is készültünk!
Ha tetszett a munkám iratkozzatok fel a blogomra!! :)



A "bulis" verziót a nővéremnek készítettem el. Ott a fekete volt az alaplakk, és egy ezüst lakkal festettem ki a háromszöget. A gyűrűsujjon ezüst alaplakkra, csillogós réteget vittem fel, majd el is készültem a "bulisabb" verzióval! ;)


Jó szórakozást! ;)

2 megjegyzés:

  1. Juj, a fekete ezüst nagyon tetszik:) az a MS lakk pedig nekem is megvan:)


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök neki :D
    Egyébként ismerem a blogod és nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés