2013. április 1., hétfő

Csirke- Húsvéti köröm 2 - Easter nails

Sziasztok!

LIKE: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma még alkottam egy Húsvéti körmöt és ezt is szeretném Veletek megosztani! Remélem ez is tetszik majd Nektek!

A végeredmény ilyen lesz:


Első lépésként vigyetek fel fehér lakkot a hüvelykujjatokra, a kisujjatokra sötétebb citromsárgát, a többire pedig világosabb citromsárgát, majd várjátok meg ameddig ezek a rétegek megszáradnak.


A hüvelykujjra egy törött tojás fog kerülni. Én először egy fekete vékony ecsetű lakkal megfestettem a törést. Majd egy essence vékony ecsetű lakkal kidíszítettem a tojás ép részét.


Ezután jöhetnek a csirke lábnyomok, amit én szintén egy vékony ecsetű lakkal festettem meg. A feladat egyszerű, húzzatok 3-4 csíkot a körmeitekre, majd a csíkok közepére fessetek egy v betűt.


 A csirke megfestése nagyon egyszerű. Egy pontozó segítségével tegyetek két fekete pöttyöt a körmötökre. A harmadik (narancssárga vagy piros) pöttyöt pedig a két fekete közé tegyétek. Én itt kicsit lehúztam a pontozót, így egy háromszög formát kaptam. 


Végül el is készültünk. Remélem ez a munkám is tetszett! :)


Jó szórakozást és Kellemes Húsvétot Mindenkinek!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése