2013. április 15., hétfő

Miss sporty- Et voilá french manicure!

Sziasztok!

Like: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ahogy azt megígértem, ma a tegnapi zsákmányom egyikét szeretném Nektek részletesebben bemutatni. (Ugye 3 lakkot vettem, és természetesen mindegyikről fogok majd írni!)

Ma a Miss sporty 2276 Et voilá french manicure! pastel shades lakkjáról szeretnék Nektek írni.


Ha szereted a kislányos, természetes színeket, akkor ez a lakk tökéletes választás. A színe gyönyörű (engem kicsit a vattacukorra emlékeztet). Ez a szín szintén illik a tavaszhoz mert olyan üde és olyan vidám.


Én három rétegben vittem fel a körmeimre, mert nekem csak úgy lett szép a fedése, de megérte. Az ecset U alakra van lekerekítve, így könnyebben lehet vele dolgozni.

Ez a lakk elég hamar meg is száradt.


Ezt a lakkot én bátran ajánlom Nektek az iskolába, egy buliba, a hétköznapokra, mivel a természetes színe miatt szinte az összes ruhához és alkalomhoz illik.


A miss sporty lakkokban még az a jó, hogy a barátságos árkategóriába tartoznak! :)

Remélem tetszett a bejegyzésem!
Jó szórakozást és további szép napot kívánok Nektek! :)
Kérlek iratkozzatok fel a blogomra!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése