2013. április 6., szombat

Egyszerű körmök :)

Sziasztok!

Kérlek like-oljatok engem: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma olyan körmökkel készültem Nektek, amit gyorsan és könnyen el tudtok készíteni, a végeredmény mégis csinos lesz! ;)


Első lépésben felvittem 2 réteg Moyra 78 1F2-es lakkot. Ez a szín nagyon élénk és feltűnő. De, ha Ti nem szeretitek a rózsaszínt, akkor bármilyen sötétebb színnel helyettesíthetitek.


Miután megszáradtak ezek a rétegek, egy pontozó segítségével apró, világos rózsaszín pöttyöket tettem a körmeim végére. Olyan, mintha francia manikűrt készítenénk, csak a fehér részre most pöttyök kerülnek.
A világos rózsaszín lakkot fehérrel is kicserélheted!



Végezetül felvittem egy átlátszó réteget is, hogy a munkám tovább tartson!


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése