2013. április 21., vasárnap

Tavaszi köröm 2

Sziasztok!

http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma, ahogy azt megígértem, a tavaszi sorozatom második alkotásával készültem Nektek. Remélem ez is tetszeni fog, és kedvet kaptok Ti is az elkészítéséhez. Ha megcsináljátok, akkor küldjétek el nekem a Facebook-on! :)

A mai manikűr így fog kinézni:


Első lépésként vigyetek fel 2 réteg világoskék színű lakkot a körmeitekre. Én itt a Moyra 27 1E2-es lakkot használtam. Bár ez a szín a hideg színek közé tartozik és így inkább a télhez lehetne kötni, szerintem a tavaszhoz is fel lehet használni.


Miután ezek a rétegek megszáradtak szükségünk lesz egy fekete vékony ecsetű lakkra, amivel megfessük a faágakat. Én azt ajánlom, hogy a faágak szabálytalanul lógjanak be a körmeitekre. Egyik az egyik oldalról, másik a másikról, mert így életteltelibb lesz a végeredmény.


Ha a fekete lakk is megszáradt, akkor jöhetnek a színes pontok. Én azokat egy essence pontozóval vittem fel a körmeimre. Először egy sötétebb rózsaszín lakkal kezdtem. (Ez volt a virágok alapszíne.)


Ezután egy világosabb rózsaszínnel apró pöttyöket tettem a sötét színű pontokra, illetve még egy-két pont került a fekete lakk mellé is. Így is szabálytalanabb lesz a végeredmény, azaz sokkal élethűbb lesz.


Most a S.he zöld lakkal is pöttyöket tettem a körmeimre. (Ezek lesznek a falevelek.)


Itt már be is fejezhetnénk, viszont aki szeretné még egy kicsit feldobni, az egy sötétebb zöld lakkal is tegyen pontokat a körmeire.

 
 

Minél több a pont, annál szebb lesz a végeredmény! :)
Egy átlátszó réteget is vigyetek fel, hogy tovább tartson a munkátok!

Remélem tetszett a bejegyzésem, ha igen, akkor iratkozzatok fel!!


Jó szórakozást! ;)
Hamarosan jön a 3. alkotás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése