2013. április 14., vasárnap

Glamour napok :)

Sziasztok!

Like: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

A mai nap vásárolgattam egy kicsit, kihasználva a Glamour napos kedvezményeket, és most szeretném Nektek megmutatni, hogy miket találtam! :)

Természetesen a körömlakkokkal kezdeném. 3 lakkot vettem. A S.he-re és a Maybelline-re volt kedvezményes kuponunk is, így egészen baráti áron be tudtam őket szerezni! :)

 
 
 

Ezekről a lakkokról hamarosan részletesebben is olvashattok majd!

Vettem egy nyakláncot is. Már régóta zenélek, és amikor megláttam ezt a láncot egyből a kosaramba tettem. Szerelem volt első látásra. ;)



Egy pólót is vettem még. Már régóta szerettem volna hasonló darabot, így amikor ezt megláttam szintén megvettem. Tetszik benne az, hogy a szürke színt élénk színekkel kombinálja.


Remélem Ti is kihasználtátok a Glamour napokat! Ha igen, akkor írjátok meg Nekem, hogy miket vetettek, mert nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

Jó szórakozást! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése