2013. április 11., csütörtök

Újságpapíros körmök - Newspaper nails :)

Sziasztok!

 
 
Ma egy új technikát szeretnék Nektek megmutatni. Ez a technika az "újságpapíros" technika, amikor az újságpapír mintáját, betűit a körmeinkre nyomdázzuk. Ezeket a körmöket nagyon egyszerű elkészíteni és szerintem nagyon szépek.
 
 
Első lépésként vigyünk fel 2 réteg fehér lakkot a körmeinkre, majd várjuk meg, hogy ezek a rétegek megszáradjanak. Én azért tanácsolom a fehér lakkot ezeknél a körmöknél, mert a fehér színen jól fog látszódni az újságpapír mintája.
 

 
Ezután szükségünk lesz 10 kis újságpapír darabra. (Olyan újságot válasszunk, aminek a lapjai nem fényesek.)
Egy kis alkoholra is szükségünk lesz. Én a vodkát választottam. Ugye, milyen hasznos egy kis vodka ;) Iratkozz fel a blogomra, ha Te is szereted!!
 
Egy kis vodkát öntsünk ki egy pohárba, majd mártsuk bele az ujjunkat. (4-5 másodpercig). Ezután illesszük rá a kis darab újságpapírt a körmünkre, majd kb.: 20 másodpercig nyomkodjuk a papírt a körmünkön. Végül egy határozott mozdulattal távolítsuk el.
 
 
 
Az összes körmünkön ismételjük meg ezt a műveletet.
Ha elkészültünk, vigyünk fel egy átlátszó réteget is, hogy a minta tovább fennmaradjon!
Remélem tetszett a munkám, és majd Ti is elkészítitek ezeket a körmöket. Bármi kérdésetek/kérésetek van, írjatok nekem a Facebook-on! vagy kommentben.
 
 




Jó szórakozást! ;)
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése