2013. április 2., kedd

Monster high nails :)

Sziasztok!


http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

A következő körmöket csak és kizárólag a szórakozás kedvéért készítettem el! :) Aki ismeri a Monster high mesét, az most előnyben van. De, hogy a többiek se érezzék magukat kirekesztve, íme egy kis ízelítő:


Én a főszereplő alapján készítettem el a mai körmeimet. A végeredmény ilyen lett:


Elkészíteni egyszerű őket és nagyon mutatósak is. Kezdő lépésként felvittem a körmeimre 2 réteg Sissi Flexible 32-es lakkot, majd megvártam, hogy ezek a rétegek megszáradjanak. Ez a szín egyébként nagyon tavaszias!! :)


Most egy ADEN Cosmetics-es fekete vékony ecsetű lakkal 3-4 csíkot húztam a körmeimre. (A gyűrűsujjat hagyjuk ki.) A fekete mellé pedig fehér csíkokat húztam.


Most jöhet a gyűrűsujj, ahova én ilyen varrásnyomokat festettem, szintén a fekete vékony ecsetű lakkal. Először rajzoljatok 2-3 vagy 4 szabálytalan vonalat a körmötökre, majd apró csíkokkal húzogassátok át őket.


És el is készültünk. Vigyünk fel még egy átlátszó réteget is, hogy a munkánk tovább tartson.
Remélem tetszett Nektek ez a köröm is.


Amúgy a mese kicsit gagyi, de a zenéje egészen klassz! :)


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése