2013. április 27., szombat

MAYBELLINE COLORAMA (arany)

Sziasztok!

Kattints a linkre és like-olj engem: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy :)

Ma ismét egy lakkot szeretnék Nektek bemutatni. Ez a 3. olyan lakk, amit a Glamour napokon vásároltam. Ez a MAYBELLINE COLORAMA 108-as csillogós, aranyszínű lakkja.


Ez a szín gyönyörű. Egyszerűen csodaszép. Ahogy a fényben megcsillan az arany és elkezdenek csillogni a lakkban lévő apró csillámok is, na az hihetetlenül szép látvány. Én ennyire még soha nem gyönyörködtem egy lakkban! :)
Ez egy igazán ünnepi szín, de a bulikba is tökéletesen illik. Ha ezt a lakkot választod, mindenhol tündökölni fogsz!  


Én hétvégére festettem ki vele a körmeimet és azt hittem, hogy vasárnap este moshatom is le majd az egészet, mert egy ilyen szép szín tuti hamar lepattog. Viszont nagyon kellemes csalódásban volt részem, ugyanis ez a lakk szerdán így nézett ki:


Csak 1 helyen pattogott le, és ott is nagyon minimálisan:


Szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve!
Az is tetszett benne, hogy egy rétegben tökéletesen elfedte a körmeimet. (Két réteget csak a szokásom miatt vittem fel.)


Az ecset széles, kényelmesen lehet vele dolgozni.
Lényegében, én ezt a lakkot mindenkinek csak ajánlani tudom. Az árával kapcsolatban csak annyit írok, hogy nem olyan vészes és tényleg megéri megvenni, mert tartós és mutatós. Szülinapi ajándéknak tökéletes!



Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése